Wbrew pozorom wcale więcej nie oznacza lepiej i skuteczniej. Chodzi o to, że nadruki umieszczane na opakowaniach wyrobów spożywczych w ogóle nie muszą mieć dużo treści. Gadżety reklamowe, zwłaszcza jeśli są to słodycze, mogą mieć minimalny nadruk. Na pewno tak przygotowane gadżety reklamowe będą cieszyły się większym zainteresowaniem. Niewielka ilość treści pozwoli również każdemu szybko się z nią zapoznać. Całość powinna być na tyle atrakcyjna, że po pierwszym spojrzeniu klient będzie chciał poznać więcej danych, które mogą znajdować się na ulotkach i innych materiałach reklamowych. Co więcej, gadżety reklamowe w takiej formie najczęściej są niewielkie, dlatego dużo danych się na nich nie zmieści.Tym bardziej, jeśli na gadżety reklamowe wybrane zostaną czekoladki reklamowe. W takiej sytuacji bardzo często słodycze są mniejsze niż tradycyjne czekoladki, które można nabyć w sklepach spożywczych. Dlatego właśnie treść na opakowaniu również powinna być dostosowana do wymiarów gadżetów reklamowych. Chodzi przecież o to, by po pierwsze opakowanie była atrakcyjne pod względem wizualnym, a po drugie posiadało czytelną treść.
Dlatego właśnie czekoladki reklamowe powinny mieć niewiele nadrukowane na swoich opakowaniach. Bardzo często reklamodawcy w takiej sytuacji ograniczają się jedynie do umieszczenia tam swojego logo. Wszak to jest zawsze najważniejszy element każdej kampanii reklamowej. W końcu klient musi wiedzieć, od kogo otrzymał taki upominek. Dzięki temu bezbłędnie trafi do odpowiedniej oferty, gdzie będzie mógł skorzystać z usług lub nabyć jakieś produkty.
Jednym słowem Czekoladki reklamowe to bardzo dobrym pomysł na wsparcie każdej kampanii reklamowej. Ponieważ takie gadżety reklamowe będą jedynie dodatkiem do materiałów promocyjnych i tym podobnych elementów, to wcale nie muszą mieć dużo elementów nadrukowanych na opakowaniu. Dzięki temu ich wygląd będzie ciekawszy, a przekaz bardziej czytelny. Na pewno jest to celem każdego reklamowcy, w związku z tym, warto tych reguł przestrzegać.