Obecnie by przyciągnąć klienta trzeba się nie lada napracować. Ludzie stają się coraz bardziej wybredni i coraz trudniej skutecznie trafić w ich potrzeby. Jeszcze kilka lat temu cieszyły nas darmowe długopisy, czy kalendarze, które potem wieszaliśmy na ścianach nieświadomie promując daną markę. Dziś praktycznie nikt nie korzysta z papierowych kalendarzy, ponieważ posiadamy je przez cały czas przy sobie w urządzeniach mobilnych. Breloki reklamowe są jednak narzędziem reklamy, które pomimo upływu lat wciąż jest skuteczne i cieszy się dość dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych klientów.
Taki brelok jest bardzo pomocnym dodatkiem do niewielkich kluczy, które dzięki niemu o wiele łatwiej jest odnaleźć w kieszeni, czy damskiej torebce. Dziś ludzie żyją w ciągłym pędzie, więc dla większości liczy się przede wszystkim funkcjonalność wszelkich przedmiotów. Nic więc dziwnego, że zwykły okrągły lub kwadratowy kawałek plastiku, czy metalu z wyrytym logo nie zwróci ich uwagi. Breloki reklamowe posiadające jakiś bardziej wyszukany kształt kojarzący się od razu z daną marką lub dodatkowo wzbogacony w bardzo pożyteczny gadżet od razu przypadnie nam do gustu. Cały geniusz polega na tym, żeby tak prostą rzecz jaką jest brelok wykorzystać do maksimum.
Wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach, a to jak bardzo nasz brelok będzie kojarzył się z określoną firmą i czy potencjalny klient będzie chciał z niego korzystać zależy od pomysłowości i pracy włożonej z jego powstanie. Breloki reklamowe w kształcie żarówki, który dodatkowo świeci w ciemności lub jest wyposażony w mała diodę pełniąc w ten sposób rolę latarki idealnie będzie pasował do firmy oświetleniowej.
W tak banalnie prosty sposób można wzbudzić w kontrahencie poczucie, że jego potrzeby są dla firmy najważniejsze i chce dla niego jak najlepiej, dlatego obdarowuje go takimi oryginalnymi akcesoriami. Skuteczność reklamy zwykle zależy od takich właśnie szczegółów im bardziej nasz gadżet wyróżnia się spośród innych tym większe zainteresowanie daną firma osiągniemy.